Jak jistě víte s patchem přišel problém se zobrazováním grafiky, problém není pouze v grafice ale v dalších celkem důležitých věcech. Aktualizace byla celkem dost zaměřená na plynulý chod serveru a nabíhání serveru po restartu. Takže byly cca ze 60% odstraněny přepočty, ve kterých se bortily tunely, rostl forest, farming, rozpad budov a td. To se zřejmě developerům nepovedlo implementovat do mírnějšího procesu..
Shrnutí- Na serverech se můžete setkat s (a ne jen na serveru TerraSancta)
-Nepravidelný rozpad budov na serveru, pytlíků, tunelů a td.
-Spomalený růst plodin a stromů, "pouze v určitých sektorech mapy"
-Zamrzání koní
22.02.2016 se objevila na forum zpráva, že by v ten den měl vyjít hotfix, přibližně mezi 22:00 a 23:00 "pokud vše půjde jak má a stihnou to". Po hodině byla tato zpráva smazaná.
Dobrá zpráva na tom je že na odstranění chyb pracují.
Pár příspěvků od Steam komunity Life is Feudal.
Hráč-
anmoteassholes (velice výstižné)
Hráč-
CoyoteJohnJust an FYI, you guys suck at actually fixing things and adding useful features. This game has so much potential, yet I feel it will die a slow painful death before it reaches its peak.
Your devs have some impressive resumes, yes, but this game is a reflection of the quality of their work. Your coding department needs an overhaul, and your think-tank for features needs some serious focus.
I personally have no interest in your planned MMO, because your private - server-based multiplayer version is so broken and bug-ridden, it's nearly impossible to play.
I hope the overwhelming negative feedback from this patch makes you take a step back and look at this from a new perspective, because you are killing this game by not addressing the existing bugs while simultaneously adding new broken features, new bugs, and altering game balance in ways that make little sense.
To je jen zrnko komentářů..
Pevné nervi s vyčkáváním a i přesto všechno přejeme pohodové herní zážitky
Váš team TerraSancta