Spuštění nového serveru

Zde jsou umístěny dořešené záležitosti, spamy, neaktuální témata atd.

Hlasování: Nechat stávající server,

Anketa končí za 12 kvě 2016 07:22

Nechat stávající server a vyčkávat jestli se bug opraví
8
62%
Založit nový server starý vypnout
5
38%
Založit nový server a pracovat dál na odstranění bugu, po odstranění návrat na starý server
0
Žádná hlasování
Celkem hlasů: 13

Vili
Příspěvky: 16

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#11 » 09 kvě 2016 19:31

Po dalším wipu bych asi výrazně zredukoval herní čas, no.

Ad transfer databáze:
udělat plnej dump a přeimportovat ho jinam je normální věc, která se dělá (čistotu před importem zajistí drop tably před těma importama, procedury budou stejný, jen je třeba pohlídat kaskády, teoreticky, žejo .-) ). Přesedovat nějaký řetězce na jiný je otázka půlhodinky max, pokud je jich víc. Samozřejmě nevidim dovnitř, ale pokud to není nějaká uplně pošahaná systém, kde je aplikační logika nějak v datech (což pochybuju, to se nedá příčetně udržovat), tak se přesunem dat nemůže přesunout shazovací bug. (Resp. obráceně, pokud se s datama objeví i bug, tak časem vznikne i na čistém, takřka stoprocentně, protože stav dat je jenom výsledek činnosti hráčů a navíc musí mít nějakej důvod v kódu. Pokud stejný bug hru neshazuje na jiných serverech, tak bude někde nějaká chybka na backendu, třeba zparchantělej soubor na disku, či co.)

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#12 » 09 kvě 2016 19:52

Vili píše:Po dalším wipu bych asi výrazně zredukoval herní čas, no.

Ad transfer databáze:
udělat plnej dump a přeimportovat ho jinam je normální věc, která se dělá (čistotu před importem zajistí drop tably před těma importama, procedury budou stejný, jen je třeba pohlídat kaskády, teoreticky, žejo .-) ). Přesedovat nějaký řetězce na jiný je otázka půlhodinky max, pokud je jich víc. Samozřejmě nevidim dovnitř, ale pokud to není nějaká uplně pošahaná systém, kde je aplikační logika nějak v datech (což pochybuju, to se nedá příčetně udržovat), tak se přesunem dat nemůže přesunout shazovací bug. (Resp. obráceně, pokud se s datama objeví i bug, tak časem vznikne i na čistém, takřka stoprocentně, protože stav dat je jenom výsledek činnosti hráčů a navíc musí mít nějakej důvod v kódu. Pokud stejný bug hru neshazuje na jiných serverech, tak bude někde nějaká chybka na backendu, třeba zparchantělej soubor na disku, či co.)



Hezky se to čte ;-)

Zajímaví je že najednou od jedný hodiny server nespadl :-)
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#13 » 09 kvě 2016 19:54

DaraCZ píše:Tak nějak jsem zasvěcen do problému a teď si kladu otázku na co čekáme. Padající server s vidinou nějakého nového patche nikdo hrát nebude. Tři dny čekat na anketu a škubat se tu v agonii taky nemá smysl, navíc to odrazuje lidi. Založ nový server a jdeme na to. Chci hrát a ne na něco čekat. Čím déle budeme odkládat nevyhnutelné, tím víc mám nutkání se tady na to vykašlat (nejsem sám). Co se týká rychlosti skillování a teraformování, nechal bych to tak. Jakákoliv regulace vede jen k nadržování. Prostě máme pech a jdeme dál.

Vím, že je to všechno časově náročné a vážím si lidí co se starají o komunitu a spravují servery. Doufám, že se podaří rozjet server co nejdřív, dokud tady jsou nějací lidé.



Jo no, asi se s tím moc seru.. Nicméně server je spuštěný.

Obrázek
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Vili
Příspěvky: 16

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#14 » 09 kvě 2016 19:57

Hači píše:
Vili píše:Po dalším wipu bych asi výrazně zredukoval herní čas, no.

Ad transfer databáze:
udělat plnej dump a přeimportovat ho jinam je normální věc, která se dělá (čistotu před importem zajistí drop tably před těma importama, procedury budou stejný, jen je třeba pohlídat kaskády, teoreticky, žejo .-) ). Přesedovat nějaký řetězce na jiný je otázka půlhodinky max, pokud je jich víc. Samozřejmě nevidim dovnitř, ale pokud to není nějaká uplně pošahaná systém, kde je aplikační logika nějak v datech (což pochybuju, to se nedá příčetně udržovat), tak se přesunem dat nemůže přesunout shazovací bug. (Resp. obráceně, pokud se s datama objeví i bug, tak časem vznikne i na čistém, takřka stoprocentně, protože stav dat je jenom výsledek činnosti hráčů a navíc musí mít nějakej důvod v kódu. Pokud stejný bug hru neshazuje na jiných serverech, tak bude někde nějaká chybka na backendu, třeba zparchantělej soubor na disku, či co.)



Hezky se to čte ;-)

Zajímaví je že najednou od jedný hodiny server nespadl :-)


Heleď. pokud myslíš, že to někdo shazuje záměrně, tak se to jednak přesunem vůbec nezlepší a hlavně wipe a ztráta dalších lidí (a postupu a dění a whatever) je přesně to, o co shazovačům jde, ne?

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#15 » 09 kvě 2016 20:08

Vili píše:
Hači píše:
Vili píše:Po dalším wipu bych asi výrazně zredukoval herní čas, no.

Ad transfer databáze:
udělat plnej dump a přeimportovat ho jinam je normální věc, která se dělá (čistotu před importem zajistí drop tably před těma importama, procedury budou stejný, jen je třeba pohlídat kaskády, teoreticky, žejo .-) ). Přesedovat nějaký řetězce na jiný je otázka půlhodinky max, pokud je jich víc. Samozřejmě nevidim dovnitř, ale pokud to není nějaká uplně pošahaná systém, kde je aplikační logika nějak v datech (což pochybuju, to se nedá příčetně udržovat), tak se přesunem dat nemůže přesunout shazovací bug. (Resp. obráceně, pokud se s datama objeví i bug, tak časem vznikne i na čistém, takřka stoprocentně, protože stav dat je jenom výsledek činnosti hráčů a navíc musí mít nějakej důvod v kódu. Pokud stejný bug hru neshazuje na jiných serverech, tak bude někde nějaká chybka na backendu, třeba zparchantělej soubor na disku, či co.)



Hezky se to čte ;-)

Zajímaví je že najednou od jedný hodiny server nespadl :-)


Heleď. pokud myslíš, že to někdo shazuje záměrně, tak se to jednak přesunem vůbec nezlepší a hlavně wipe a ztráta dalších lidí (a postupu a dění a whatever) je přesně to, o co shazovačům jde, ne?


Já raději už nic netvrdím o záměru shazovat terra. Co se týká způsobu shazování hlavního serveru, tak na novým tenhle systém nefunguje, server tam neshodí ani zahnání zvířete do vody. Což na hlavním serveru byl problém i po wipe. Hráč zahnal zvíře do vody a byl dole.
Pokud tohle není krok k řešení problému. Co tedy navrhuješ? Škodiči a závistivý hráči budou pořád, tomu se nevyhnu. Bohužel
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#16 » 09 kvě 2016 20:10

Teď vím že hyeny hodují a můžu doufat že věrný hráči zůstanou a ocení klady Terra.
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Vili
Příspěvky: 16

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#17 » 09 kvě 2016 20:46

Hači píše:...Co tedy navrhuješ? Škodiči a závistivý hráči budou pořád, tomu se nevyhnu. Bohužel


Navrhuju přemigrovat současnou databázi (třeba stav poslední zálohy, to je víceméně fuk) na nový server a otestovat tam věci (potom, co už se otestuje, že to na čisté instalaci na novém serveru nepadá ze stejných důvodů). Před migrací udělat plnou bitovou kopii instalace, pak si pohrát s migrací dat, otestovat to po migraci a zařídit se podle výsledku. Když mi dáš přístupy, odkaz na nějaký materiály o tom, jak je ta hra řešená a pár nocí čas, tak bych to klidně zkusil.

DaraCZ
Příspěvky: 3

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#18 » 09 kvě 2016 21:14

Vili píše:
Hači píše:...Co tedy navrhuješ? Škodiči a závistivý hráči budou pořád, tomu se nevyhnu. Bohužel


Navrhuju přemigrovat současnou databázi (třeba stav poslední zálohy, to je víceméně fuk) na nový server a otestovat tam věci (potom, co už se otestuje, že to na čisté instalaci na novém serveru nepadá ze stejných důvodů). Před migrací udělat plnou bitovou kopii instalace, pak si pohrát s migrací dat, otestovat to po migraci a zařídit se podle výsledku. Když mi dáš přístupy, odkaz na nějaký materiály o tom, jak je ta hra řešená a pár nocí čas, tak bych to klidně zkusil.


Nevím jestli máme pár nocí čas. Čekat na nejisté řešení je něco co si tento server moc dovolit nemůže :( Každým dalším dnem by to odrazovalo lidi v setrvání tu :(

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#19 » 09 kvě 2016 21:15

Vili píše:
Hači píše:...Co tedy navrhuješ? Škodiči a závistivý hráči budou pořád, tomu se nevyhnu. Bohužel


Navrhuju přemigrovat současnou databázi (třeba stav poslední zálohy, to je víceméně fuk) na nový server a otestovat tam věci (potom, co už se otestuje, že to na čisté instalaci na novém serveru nepadá ze stejných důvodů). Před migrací udělat plnou bitovou kopii instalace, pak si pohrát s migrací dat, otestovat to po migraci a zařídit se podle výsledku. Když mi dáš přístupy, odkaz na nějaký materiály o tom, jak je ta hra řešená a pár nocí čas, tak bych to klidně zkusil.



Promin ale slovo "zkusil" pro mě není řešení.

Pokud budeš chtít zajdi na TS, tady nebudu dělat vývojové centrum ostatním co si sem chodí čerpat informace. :D
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Re: Spuštění nového serveru

Příspěvek#20 » 09 kvě 2016 21:17

Vili píše:
Hači píše:
Vili píše:Po dalším wipu bych asi výrazně zredukoval herní čas, no.

Ad transfer databáze:
udělat plnej dump a přeimportovat ho jinam je normální věc, která se dělá (čistotu před importem zajistí drop tably před těma importama, procedury budou stejný, jen je třeba pohlídat kaskády, teoreticky, žejo .-) ). Přesedovat nějaký řetězce na jiný je otázka půlhodinky max, pokud je jich víc. Samozřejmě nevidim dovnitř, ale pokud to není nějaká uplně pošahaná systém, kde je aplikační logika nějak v datech (což pochybuju, to se nedá příčetně udržovat), tak se přesunem dat nemůže přesunout shazovací bug. (Resp. obráceně, pokud se s datama objeví i bug, tak časem vznikne i na čistém, takřka stoprocentně, protože stav dat je jenom výsledek činnosti hráčů a navíc musí mít nějakej důvod v kódu. Pokud stejný bug hru neshazuje na jiných serverech, tak bude někde nějaká chybka na backendu, třeba zparchantělej soubor na disku, či co.)



Hezky se to čte ;-)

Zajímaví je že najednou od jedný hodiny server nespadl :-)


Heleď. pokud myslíš, že to někdo shazuje záměrně, tak se to jednak přesunem vůbec nezlepší a hlavně wipe a ztráta dalších lidí (a postupu a dění a whatever) je přesně to, o co shazovačům jde, ne?


To je další věc a dost podstatná... Proto nezkoušim ale volím to nejšetrnější řešení.
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Zpět na “Archiv”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů

cron