Rozhovor o dosavadním stavu vývoje hry
Napsal: 20 led 2016 15:18
Jelikož jsou vývojáři nepochybně velmi zaneprázdněni novým patchem a Vy (hráči) jste bezesporu velmi zvědaví, co nového přinese, rozhodl jsem se vám zprostředkovat krátký rozhovor (vydaný 14. ledna) s jedním z vývojářů v češtině.
Bude vytvořeno určité schéma postupného vývoje pro rok 2016 ve formě jednotlivých milníků (jak tomu bylo pro rok 2015, pozn. aut.)? Mnozí hráči na to netrpělivě čekají.
„Také na to čekáme, opravdu. Doteď jsme však byli zcela pohlceni jak prací na přípravných testech pro chystanou MMO verzi hry, tak i opravováním bugů a optimalizací spolu s lepší implementací počasí a ročních období včetně jejich efektů na hru, no a v neposlední řadě pracujeme také na vozech tažených zvířaty. Určité podrobnější schéma budeme schopni vytvořit po obdržení zpětné vazby a dat z testování MMO, neboť si pak můžeme lépe rozvrhnout časovou osu, která určí, kolik času zabere opravování chyb a kolik implementace nového obsahu.“
Začlenili jste do hry první z dvou nejvíce žádaných věcí – efekty počasí. Kdy bude dostupné to druhé – vozy tažené zvířaty?
„Pracujeme na tom. Doufáme, že se to podaří stihnout před testy MMO verze (naplánováno na březen 2016).“
Nastanou určité změny v systému dovedností (přepracování stromu dovedností)?
„Ano, máme jisté plány, které by měly udělat dovednostní větve kratší a více logické, ale zároveň chceme zachovat vyrovnanost mezi rozmanitými bojovými a craftovacími dovednostmi.“
Kdy bude ve hře umožněno používat nábytek?
„Doufáme, že to bude dalším implementovaným obsahem v pořadí, který si hráči přáli. Přijde to na řadu hned poté, co dokončíme roční období a vozy tažené zvířaty – odhadem někdy v půlce letošního roku.“
Zlepšíte ve hře kvalitu VOIP? (Voice over Internet Protocol – komunikace ve hře)
„V současné době používáme knihovnu Steamu a infrastrukturu pro VOIP prvky a nemůžeme s tím bohužel nic dělat. Co se týče MMO, tak plánujeme zavést naše vlastní řešení, které (snad) bude kvalitativně lepší.“
Bude funkční budova pily již v současné verzi hry nebo je to pouze záležitost MMO verze?
„Pily budou funkční již v této verzi. Dojde k jejich opravě – např. budou poháněny větrem. Ve hře by se měly objevit v pozdější fázi tohoto roku.“
Pracujete na optimalizaci výkonu hry?
„Vždy. Neustále. Bez přestání.“
Kdy můžeme očekávat dostupnost Life is Feudal: MMORPG pro testování?
"Uzavřená beta startuje v březnu. Původní alfa testeři (přibližně 700 lidí, kteří přispěli na vývoj hry) budou pozvání k tomuto testování. Poté, po pár týdnech, v závislosti na výsledcích testů, budou servery zpřístupněny i pro širokou veřejnost."
Zdroj: https://steamcommunity.com/app/290080/d ... 181858337/
Z originálu přeloženo do CZ (v případě převzetí tohoto překladu uvádějte prosím zdroj!)
Bude vytvořeno určité schéma postupného vývoje pro rok 2016 ve formě jednotlivých milníků (jak tomu bylo pro rok 2015, pozn. aut.)? Mnozí hráči na to netrpělivě čekají.
„Také na to čekáme, opravdu. Doteď jsme však byli zcela pohlceni jak prací na přípravných testech pro chystanou MMO verzi hry, tak i opravováním bugů a optimalizací spolu s lepší implementací počasí a ročních období včetně jejich efektů na hru, no a v neposlední řadě pracujeme také na vozech tažených zvířaty. Určité podrobnější schéma budeme schopni vytvořit po obdržení zpětné vazby a dat z testování MMO, neboť si pak můžeme lépe rozvrhnout časovou osu, která určí, kolik času zabere opravování chyb a kolik implementace nového obsahu.“
Začlenili jste do hry první z dvou nejvíce žádaných věcí – efekty počasí. Kdy bude dostupné to druhé – vozy tažené zvířaty?
„Pracujeme na tom. Doufáme, že se to podaří stihnout před testy MMO verze (naplánováno na březen 2016).“
Nastanou určité změny v systému dovedností (přepracování stromu dovedností)?
„Ano, máme jisté plány, které by měly udělat dovednostní větve kratší a více logické, ale zároveň chceme zachovat vyrovnanost mezi rozmanitými bojovými a craftovacími dovednostmi.“
Kdy bude ve hře umožněno používat nábytek?
„Doufáme, že to bude dalším implementovaným obsahem v pořadí, který si hráči přáli. Přijde to na řadu hned poté, co dokončíme roční období a vozy tažené zvířaty – odhadem někdy v půlce letošního roku.“
Zlepšíte ve hře kvalitu VOIP? (Voice over Internet Protocol – komunikace ve hře)
„V současné době používáme knihovnu Steamu a infrastrukturu pro VOIP prvky a nemůžeme s tím bohužel nic dělat. Co se týče MMO, tak plánujeme zavést naše vlastní řešení, které (snad) bude kvalitativně lepší.“
Bude funkční budova pily již v současné verzi hry nebo je to pouze záležitost MMO verze?
„Pily budou funkční již v této verzi. Dojde k jejich opravě – např. budou poháněny větrem. Ve hře by se měly objevit v pozdější fázi tohoto roku.“
Pracujete na optimalizaci výkonu hry?
„Vždy. Neustále. Bez přestání.“
Kdy můžeme očekávat dostupnost Life is Feudal: MMORPG pro testování?
"Uzavřená beta startuje v březnu. Původní alfa testeři (přibližně 700 lidí, kteří přispěli na vývoj hry) budou pozvání k tomuto testování. Poté, po pár týdnech, v závislosti na výsledcích testů, budou servery zpřístupněny i pro širokou veřejnost."
Zdroj: https://steamcommunity.com/app/290080/d ... 181858337/
Z originálu přeloženo do CZ (v případě převzetí tohoto překladu uvádějte prosím zdroj!)