Prošívaná zbroj - bonus ke kopím a halapartnám používaným proti kavalérii (jezdcům na koních), snižuje poškození od úderů koňmi
Kroužková zbroj - navyšuje poškození při boji na koni a činí koně snadno ovladatelným (manévry)
Šupinová zbroj - bonus k jednoručním zbraním a ke štítům
Plátová zbroj- bonus k obouručním zbraním a šance na vyhnutí se otrávení z jednoručních zbraní (pokud je na nich aplikován jed)
Pozn.: tyto bonusy budou malé, aby nezabránily volnému kombinování zbraní a zbrojí
Plánuje se zavedení cooldownu na změnu režimů (bojový/klidový), aby je nešlo měnit okamžitě po sobě.
Plánuje se "odstrčení", které bude dostupné u všech zbraní na blízko. Čím těžší zbraň bude, tím více protivníka odstrčíte a na okamžik zavrávorá, takže budete mít dost času získat výhodnější pozici.
Plánuje se promítnutí "trvanlivosti" zbraní do výsledného poškození, takže s opravenou zbraní naděláte nejvíc škody, kdežto se skoro rozbitým mečem nepřítele akorát polechtáte.
Plánuje se zavedení nového druhu zranění: chopping (sečné - sekyry) k těm, co již ve hře jsou. Toto zranění bude mít větší šanci na zničení štítu a poškození předmětů, kterými můžete pohybovat (např. nábytek). Poškozování těchto předmětů bude také jednou z novinek a bude aplikovaná na všechny zbraně na blízko.
Spousta hráčů si stěžuje na "kapesní poníky", kdy můžete jet na koni a v kapse mít dalšího, kterého okamžitě můžete použít i v bitvě a ujíždět vesele dál. Jelikož nechtějí 100% realismus za každou cenu, tuto vychytávku nechají, ale prodlouží čas (15-20s) potřebný na aktivování/schování koně.
Při boji s luky bude potřeba nějaký čas natahovat tětivu a až poté luk způsobí alespoń minimální poškození, nepůjde tedy jen klikat a v rychlém sledu vypouštět šípy na cíl.
Byla vypuštěna betaverze 64-bitového klienta hry, takže kdo chce testovat stabilitu, může zde: http://steamcommunity.com/app/290080/di ... 6066965426
ZDROJ: CZ/SK komunita na steamu (link: http://steamcommunity.com/groups/LiF-CZ-SK#)