Zapnutí "Object Decay"

Rádi vyslechneme a zhodnotíme veškeré podněty.
Salomon
Public Relations
Příspěvky: 70

Zapnutí "Object Decay"

Příspěvek#1 » 02 led 2017 22:35

Zdravím, navrhuji zapnout rozpad budov mimo claim (klidně na velmi nízkou hodnotu), aby se předešlo zahlcování serveru nežádoucími objekty/budovami/...
Myslím, že to všem (=těm aktivním) prospěje a třeba to i lehce pozitivně ovlivní chod serveru. :)

I ve skutečnosti budovy a věci chátrají :D
Lady Yennefer, Honorable Member of Templars Guild

Uživatelský avatar
Potky
Admin
Příspěvky: 716

Re: Zapnutí "Object Decay"

Příspěvek#2 » 03 led 2017 14:13

Ahoj,
k tomu se musí vyjádřit Hači. Nevzpomenu si na důvod proč byl vypnut.
Potky - webmaster, support, co-founder
team member of TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Re: Zapnutí "Object Decay"

Příspěvek#3 » 03 led 2017 16:15

Object Decay byl prvotně vypnut z důvodů wipe serveru.- Aby to neměli hráči v presu hned na začátku.

Doposud není zapnutý protože spousta hráčů nemá celé stavení v claimu.

Dalším důvodem vypnutí Object Decay je zatěžování databáze při přepočtech, což v tuhle dobu potřebuje server co nejméně. V tuhle chvíli totiž zatěžuje DB růst forestu, dokud se nestabilizuje, bude Object Decay vypnut i do budoucna.

K nastavení rozpadu na nízkou hodnotu bude DB zatěžovat dlouhodobě. Na vysokou hodnotu budou všem mizet věci za zadkem.
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Zpět na “Návrhy a připomínky”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů

cron