Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Zde jsou umístěny dořešené záležitosti, spamy, neaktuální témata atd.

Hlasování: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Anketa končí za 10 bře 2016 08:24

Zvýšit razantně potřebu nafty na výrobu
9
41%
Úplně zrušit ve hře
13
59%
Celkem hlasů: 22

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#1 » 03 bře 2016 08:24

Zdarec,

s příchodem patche přišel do hry Herbal Garden. Což extrémě narušuje vyváženost hry.


Příklad, díky tomu je jedna guilda schopna za 9 hodin vyprodukovat 600 nafty, výroba jednoho nafta barelu stojí 100 nafty, to máte 6 sudů za 9 hodin. Za týden cca 30 sudů s neomezeným DM, píšu neomezeným protože hradba s durabilitou 19200 padla jak nic a ješt 4 kostičky od toho jsem dostal zásah do postavy.

Proto vám dávám na vybranou v anketě ze dvou možností, nebudu tam dávat možnost ponechat, protože tohle mít ve hře je "hloupost"! Anketa potrvá 7 dní.


S pozdravem
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Potky
Admin
Příspěvky: 715

Re: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#2 » 03 bře 2016 10:40

Čaute,
já vidím tyto možnosti:

    - zvýšit množství potřebných surek (rapidně kvůli HG)
    - zvýšit potřebný skill lvl na výrobu (rare item)
    - úprava damage (nutné zjistit tuto možnost)

Nějaké konkrétní návrhy a vyjádření jsou vítány.

Dík.
Potky - webmaster, support, co-founder
team member of TerraSancta.cz

Obrázek

Sharana
Příspěvky: 14

Re: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#3 » 03 bře 2016 13:56

Sorry for the english, but google translate would be even worse I guess.

I'm also for increasing the naphta amount needed to ~500 or 1000, but not more - this is supposed to be common weapon, but that's all. Increasing the skill needed to 100 will only mean 2-3 players will be plant them which is worse and not better. The damage is also OK, it's higher then the catapult, but you have to go and plant it on side.

The whole point is that as the game developers said many times building a wall doesn't mean near immunity to attackers/raider in absolutely any case. There will be enough options to destroy a wall or simply bypass it (ropes and ladders which are not yet implemented).

This is peaceful server and that's great, but as I said simple wall shouldn't be hard to overcome in anycase unless there is big resistance and we have JH 5 hours per week anyway. There are different building strategies against this charges, the ones who want to be save from them will have to do more then simply raise a wall and expect to be invulnerable.
At the same time the biggest problem with this charges is not that they can fast destroy part of the wall creating enterance point for the enemy. It's once the enemy is inside your base - on other server they can simply blow your monument, warehouses and your work is gone which is not the best thing to do. I would suggest that warehouses and production buildings can only be looted, but shouldn't be destroyed (like the monument now is forbidden).

I hope you got my point of view on the issue, I hope it's reasonable one.

Uživatelský avatar
Potky
Admin
Příspěvky: 715

Re: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#4 » 04 bře 2016 13:30

Thanks Sharana for your proposal. Your idea sounds great, but we have to know how much it's acceptable for other guys. ;)
Potky - webmaster, support, co-founder
team member of TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
lama6543
Příspěvky: 12

Re: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#5 » 05 bře 2016 15:48

Vzhledem k tomu že jsem včera viděl co dokáže jeden zku*** nafta pot tak bych je zrušil, ano je tu možnost zvýšit náklady na výrobu, ale potom by se zároveň museli odebrat všem kteří je mají teď v zásobě. Jinak by to hru rozbilo ještě víc, protože jedna guilda by jich měla v truhle 100 a druhá vyrobila 1 a byla z toho šťastná. Co se týče barelů tak proti těm se dá jakž takž bránit, přece jen musí se ten člověk dostat k hradu a tak ho postavit. Ale nafta poty to chce "nerfnout" jinak ho bude mít za opaskem každý, všichni se vyserou na meče a bude se hrát házená.
S pozdravem Connor, boji zdar!
Král je mrtev, ať žije král!

Rachot
Příspěvky: 11

Re: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#6 » 07 bře 2016 18:39

Snížil bych damage.

ruda
Příspěvky: 26

Re: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#7 » 07 bře 2016 19:14

snizit dmg na 8000 a zdrazit na dvojnasobek, hlasovat nebudu neni tam možnost co by vyhovovala
Pavel templař

Uživatelský avatar
standa
Příspěvky: 27

Re: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#8 » 09 bře 2016 10:12

Mě se teda absolutně nezamlouva že by se to úplně zrušilo to je kravina k ty hře to patří , za mě teda jednoznačně zvýšit náklady na výrobu , ale stejně je to blbost protože pokud chcete trénovat na mmo věřte že tam s tím bude běhat každejkdo na to bude mít skill, když už teda něco zrušit tak herbalist garden at si lidi farmi kytičky pěkně po staru , to je podle mě lepší možnost než rušení granátů a sapper charge
Lady Analie of Moonhill
Always remember life is feudal!

Henry
Příspěvky: 18

Re: Naftabarely, granáty a td co se týká nafty

Příspěvek#9 » 09 bře 2016 22:11

naprosto souhlasim se standou. jednou to v tý hře je, tak mi přijde zbytečný to rušit. Jestliže si to ted zrušíme a pujdem na mmo, tak budem koukat jak péro z gauče a žádnej náš pláč tam nikoho zajímat nebude.

Zpět na “Archiv”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů

cron