Mně by zajímalo, jak bys zhodnotil dosavadní vývoj serveru?Dosavadní vývoj na serveru bych hodnotil kladně ikdyž tady účast na serveru kolísá. Ale to je všude, hráči se odreagovávají i u jiných her.
Čekal jsi větší/menší zájem komunity o hraní LiF:YO?Protože hra je pořád ve vývoji a je v ní spousta překážek formou bugů.
Tak mě celkem příjemně překvapilo že jako první CZ/SK server, jsme v jeden čas dosáhli na hranici kapacity serveru a to až na 63 hráčů online. Jsem rád že nastavení serveru vyhovuje tolika lidem. A za to děkuji celému týmu TerraSancta.
Liší se tvá představa od současného stavu v něčem podstatném?Po wipe jsem nechával hráčům čas na vybudování svích opevnění. Teď jsou ve fázi kdy mají to své a můžeme udělat další krok, formou zavedení měny do hry a pořádání eventů ve spolupráci s guildou
Black Sea Traders and Co . Za to bych jim chtěl poděkovat a to jak za pořádání a propracovanost eventů ale i za podrobný návrh ekonomiky. Který zrovna implementujeme do hry.
Co tě nejvíc těší a naopak nejvíce štve na serveru?No, nemůže mě štvát nic jiného než bugy ve hře, tohle odradí spoustu dobrých hráčů. A pak asi hádky mezi komunitou, ale to k tomu prostě patří..
Jsou hry kde je to daleko horší...
Jaké jsou tvé plány se serverem do budoucna i vzhledem k (ne)blížící se MMO verzi hry? Plánuješ server s vydáním MMO ukončit nebo v něm naopak dál pokračovat? MMO?
Jako plány na MMO máme, ale když se podívám zpětně jak dlouho trvá zaimplementovat do hry základní věci a optimalizovat hru. Nečekám od MMO žádný zázraky, v brzký době. Spíš to bude další věc co odradí spoustu hráčů v očekávání na MMO. Ted je to ve fázi kdy developeři závodí s časem a snaží se na rychlo dohnat implementace a optimalizace hry. To znamená spoustu chyb v optimalizaci a spoustu hotfixů po updatech=spoustu nasraních hráčů.
Proto mějte trpělivost, developeři mají ještě hodně práce a není to snadný. My sami jsme developery upozornily na pár chyb hry, který si zaevidovaly a pracují na jejich odstranění. Jsou vděčný za každou zpětnou vazbu od hráčů.
Server rozhodně po vydání MMO nepůjde do offline, není důvod a server pojede dál. Máme zasebou dost práce a byla by škoda to s vydáním MMO zahodit.Lituješ někdy těch stovek hodin strávených ve hře hraním a adminováním? Myslíš, že jsi místo toho mohl dělat něco "užitečnějšího"? Tak určitě jsem mohl dělat něco užitečnějšího v reálným životě.
Ale kdyby to nebila tahle hra, byla by to jiná. Takže nelituju
Jinak to adminování, někdy je to na odstřel, zavděčit se celé komunitě není jednoduchý.
Pokud nechceš mít server na měsíc a chceš využít maximálně potenciál hry. Jsou zde ale hráči který dokážou ocení to co pro ně děláme a to nás žene kupředu, naštěstí tyhle hráči převažujou nad hejtarama.
Jak jsi se k této hře dostal?Bylo to dá se říct z donucení.
Parta lidí co jsem snima hrál ARK, se rozhodla přesídlit na jinou hru a odešli na lif. Pár dní jsem odolával a ARKařil sám, pak přišel na ARKu wipe, pak mi zmizel tribe a pak znova wipe. To bylo v rozmezí týdne. No, tak sem utek od ARKu a šel na Life is Feudal: YO, kde jsem do dnes.
Předtím ARKem WOT a 23000 bitev, kde mám doposud klan s 87 hráčema. Není to první liga WOT, je to spíš pro hráče co hrají do pohody a nenuceně.
Snad jsem vyhověl a prosím drž se témata vlákna
Všem přeji za Team TerraSancta X hodin pohodového hraní, v budování stabilní komunity