Po dalším wipu bych asi výrazně zredukoval herní čas, no.
Ad transfer databáze:
udělat plnej dump a přeimportovat ho jinam je normální věc, která se dělá (čistotu před importem zajistí drop tably před těma importama, procedury budou stejný, jen je třeba pohlídat kaskády, teoreticky, žejo .-) ). Přesedovat nějaký řetězce na jiný je otázka půlhodinky max, pokud je jich víc. Samozřejmě nevidim dovnitř, ale pokud to není nějaká uplně pošahaná systém, kde je aplikační logika nějak v datech (což pochybuju, to se nedá příčetně udržovat), tak se přesunem dat nemůže přesunout shazovací bug. (Resp. obráceně, pokud se s datama objeví i bug, tak časem vznikne i na čistém, takřka stoprocentně, protože stav dat je jenom výsledek činnosti hráčů a navíc musí mít nějakej důvod v kódu. Pokud stejný bug hru neshazuje na jiných serverech, tak bude někde nějaká chybka na backendu, třeba zparchantělej soubor na disku, či co.)