09.02.2020 21:30 [INFO] PROBLÉM VYŘEŠEN. Evidujeme výpadky konektivity na našich serverech z důvodu hardwarových problémů v datacentru ve Frankfurtu. Za nepříjemnosti se omlouváme.
12.01.2020 21:00 [LIF] Online statistiky jsou dostupné na adrese: lif1.terrasancta.cz [zobrazit]
12.01.2020 21:00 [COC] Klan Domino_CZE tě zve do svých řad ve hře Clash of Clans. [info]
05.12.2019 20:00 [CONAN] Nový Riders of Hyboria Pack je dostupný! Přidány koně do Conan Exiles. [detail]

JH 12.2.2017.. bugy

Hlášení aktivit v rozporu s pravidly serveru včetně screenshotu.
Pokemon
Příspěvky: 64

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#71 » 15 úno 2017 21:00

Promin ale takto skladat je to vazne prehnane. Priklanim se k Hacimu navrhu klady ci jine predmety nesmi levitovat musi byt polozene na zemi. Ctelo by to vyjadreni i jinych klanu co hraji na tere. at to nejsme jen my a vlci.

Uživatelský avatar
Memphik
Příspěvky: 33
Kontaktovat uživatele:

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#72 » 15 úno 2017 21:07

jo miro píšeš to už po 10 víme že se přikláníš k hačimu víme to
One of You " All Together " :friends:

Sainse Versus
Příspěvky: 64

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#73 » 15 úno 2017 21:08

Dobré no. Trvalo ti to 10 minut. Tak to zkus nanosit tolik lád k nám během JH až budou lukostřelci na hradbám a neztratit víc jak 20 hp.

Podle mě by se ta diskuze mohla ukončit. Buď můžete hrát na PvE serveru pokud vám vadí nějaký ty nerealný věci, pokud ne, tak se smiřte s tím, že lehké odchylky od reality jsou povoleny.

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 662

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#74 » 15 úno 2017 21:30

Neutron White Wolves píše:No podle mě by to mělo vypadat alespoň nějak takhle když už klády...
16735794_1558757900818594_1153770373_o.png


Obrázek

Vyrovnanost PvP s PvE

První okruh cca 20klád, druhý okruh 23 klád. Dejme tomu že obránci budou ještě odebírat nanošené klády, to stoupne dejme tomu na 60 klád. Takže vlastně by na vás raději nikdo neútočil a ani na nikoho jiného, což by se stalo ze serveru "PvE". Není v mém zájmu.

Jak by se řešilo když by obránce záměrně vyndal spodní kládu a ty horní by levitovaly? Kdo by dostal postih, popřípadě by útočníci museli klády rozebrat a poskládat je znovu?

Je třeba zvážit všechny možnosti.
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Khazalid
Příspěvky: 6
Kontaktovat uživatele:

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#75 » 15 úno 2017 21:38

Z pohledu útočníka :D to bych tu pevnost uz radši rozstřílel . Pokud to nejde dobit tak vyhladovet v našem případě ukamenovat :D
Khazukan Kazakit-ha!

Uživatelský avatar
Neutron White Wolves
Příspěvky: 34

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#76 » 15 úno 2017 22:00

OK... :) jde vidět že se nic nemění :) ani nějaké alternativy... seru na to ... prostě jste zase jak je ve vašem zájmu posrali pár lidem hru ... ale jak chcete, klidně si tohle dělejte neustále a nakonec budete hrát jen proti CZ/SK ( jen vybraná komunita) a zbytek rusáci, němci atd... jenže pochybuju na tomhle serveru těžko :D mějte se krásně a bavte se. :clapping:

Uživatelský avatar
Memphik
Příspěvky: 33
Kontaktovat uživatele:

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#77 » 15 úno 2017 22:04

v podstatě souhlasím upozornovali jsme na to že pokud jsem hači dotahne sainse a spol dopadne to zase tako jak to dopadá vždycky a to i navzdory tomu, že hači tvrdil že vás sem už nechce že jsou kvůli vám problémy a jak jsem psal už před tím pokud je vám jedno že tu nebudeme OK jen to napiště přímo že o nás nestojíte a já s klukama co tu anáma hrajou půjdeme jinde
je to jen o domluvě
One of You " All Together " :friends:

Salomon
Public Relations
Příspěvky: 70

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#78 » 15 úno 2017 22:17

Vaše představy jsou strašně zkreslené kluci. Opatření, které navrhujete, by zkazilo pocit ze hry mnohem většímu počtu lidí než navrhovaný způsob (který se běžně využívá i na jiných českých a na většině non-PvE serverech, mnohdy je to ještě méně reálné). Nesouhlas tu zatím padá pouze z Vaší strany, líbí se mi jak to napsal Khazalid, to je prostě názor člověka s objektivním pohledem na hru. Už to tu padlo několikrát, je to HRA, prosím mějte to na paměti (to, co je pro Vás bug, tak pro vývojáře to pravděpodobně bug není, když to stále ve hře je obsaženo).

Už to tu padlo. Představte si vaši variantu dobývání hradu. Skládání tolika klád na sebe v boji prostě není možné, tak vám každý útočník prostě raději srovná hrad se zemí, protože je to více pohodlné (a to vy určitě nechcete).
Lady Yennefer, Honorable Member of Templars Guild

Uživatelský avatar
Memphik
Příspěvky: 33
Kontaktovat uživatele:

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#79 » 15 úno 2017 22:24

vyřešeno ... jde třeba jen o to že těch klát tam nemusí být tolik někdo zaměstná katapultem na klíčové budově obránce a pak ppostavím přenosný štít chránit nosiče stavitele který se postará o přístup a tímto by se využilo celých 2,5 hodiny perfektním dobíjem!!!!
a ne zesekat claim za 10 minut a během JH udělat 5 claimů během 1 hodiny ne nebudou tu sváma lidi hrát a nejsme na MMO to si uvědomte
One of You " All Together " :friends:

Uživatelský avatar
Memphik
Příspěvky: 33
Kontaktovat uživatele:

Re: JH 12.2.2017.. bugy

Příspěvek#80 » 15 úno 2017 22:26

Memphik píše:vyřešeno ... jde třeba jen o to že těch klád tam nemusí být tolik chce to jen si dát práci, někdo zaměstná katapultem na klíčové budově obránce a pak ppostavím přenosný štít a chránit nosiče, stavitele který se postará o přístup a tímto by se využilo celých 2,5 hodiny perfektním dobíjem!!!! a šance by byly téměř stejné na obou stranách
a ne zesekat claim za 10 minut a během JH udělat 5 claimů během 1 hodiny ne nebudou tu sváma lidi hrát a nejsme na MMO to si uvědomte
One of You " All Together " :friends:

Zpět na “Reporty”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

cron