Aktualizace hry

Oznámení z řad GM i adminů.

TS3 server: ts3.terrasancta.cz
[připojit se]
Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Update 1.0.6.3(420)

Příspěvek#1 » 20 úno 2016 14:01

Před velmi očekávaným březnovým patchem nám vývojáři nadělili další dárek v podobě menšího updatu 1.0.6.3(420). A co že se ve hře změnilo?
Nově přidané věci:
1) Vizuální změny všech čtyř ročních období (ukázka zde: https://drive.google.com/folderview…)
2) Nová budova - herbalistova zahrádka (možnost pěstovat určité typy bylin)
3) Implementován "auto-klik" u většiny craftovacích činností
4) Řada nových dekorativních objektů
5) OPTIMALIZACE!!!! (hlavně u stromů)
6) Nové vlivy větru na stromy
7) Lehké zlepšení zbraní
atd...
Opravy bugů:
1) Optimalizace koní (jejich pohybu, nárazů atd.)
2) Hra by měla nyní využívat spíše grafickou kartu místo procesoru jak tomu bylo doposud.
3) Piercing šipky do kuše nebudou prolétávat překážkama
4) Upravení salvy u šípů (šípy by měly nyní dopadnout do vybraného místa)
5) Upravena celá řada věcí, které by nadále neměly zpomalovat servery
atd...
Za tým TerraSancta přejeme spoustu nových zážitků.
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Patch 1.0.6.3 Hotfix 1.0.6.4

Příspěvek#2 » 24 úno 2016 08:02

Jak jistě víte s patchem přišel problém se zobrazováním grafiky, problém není pouze v grafice ale v dalších celkem důležitých věcech. Aktualizace byla celkem dost zaměřená na plynulý chod serveru a nabíhání serveru po restartu. Takže byly cca ze 60% odstraněny přepočty, ve kterých se bortily tunely, rostl forest, farming, rozpad budov a td. To se zřejmě developerům nepovedlo implementovat do mírnějšího procesu..

Shrnutí- Na serverech se můžete setkat s (a ne jen na serveru TerraSancta)

-Nepravidelný rozpad budov na serveru, pytlíků, tunelů a td.
-Spomalený růst plodin a stromů, "pouze v určitých sektorech mapy"
-Zamrzání koní

22.02.2016 se objevila na forum zpráva, že by v ten den měl vyjít hotfix, přibližně mezi 22:00 a 23:00 "pokud vše půjde jak má a stihnou to". Po hodině byla tato zpráva smazaná.
Dobrá zpráva na tom je že na odstranění chyb pracují.

Pár příspěvků od Steam komunity Life is Feudal.

Hráč-anmote
assholes (velice výstižné) :-)

Hráč-CoyoteJohn
Just an FYI, you guys suck at actually fixing things and adding useful features. This game has so much potential, yet I feel it will die a slow painful death before it reaches its peak.

Your devs have some impressive resumes, yes, but this game is a reflection of the quality of their work. Your coding department needs an overhaul, and your think-tank for features needs some serious focus.

I personally have no interest in your planned MMO, because your private - server-based multiplayer version is so broken and bug-ridden, it's nearly impossible to play.

I hope the overwhelming negative feedback from this patch makes you take a step back and look at this from a new perspective, because you are killing this game by not addressing the existing bugs while simultaneously adding new broken features, new bugs, and altering game balance in ways that make little sense.

To je jen zrnko komentářů..

Pevné nervi s vyčkáváním a i přesto všechno přejeme pohodové herní zážitky

Váš team TerraSancta
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Potky
Admin
Příspěvky: 715

Re: Patch 1.0.6.3 Hotfix 1.0.6.4

Příspěvek#3 » 25 úno 2016 11:52

I přes mé bohaté zkušenosti z různých pohledů hledám pozitivum v LiFku. Nechci se tu opakovat, protože většina můj názor zná. Nepochopitelné je nepoučení se ze strany developerů, kteří očividně postrádají kvalitní testovací tým. Proto nelze dát za vinu adminům serverů LiF:YO (skoro bych tomu dal přívlastek Your Fight :lol:), že mají tolik starostí se stabilitou obecně. Devs se již nemohou ani skrýt za tagem Early Access. Komunita o tom ví a nezbývá nám nic jiného než čekat na světlejší zítřky a reportovat chyby na bugtracker.

Opravdu mě zajímá výsledek MMO. :P
Potky - webmaster, support, co-founder
team member of TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Potky
Admin
Příspěvky: 715

Re: Patch 1.0.6.3 Hotfix 1.0.6.4

Příspěvek#4 » 25 úno 2016 13:50

Hotfix na hotfix! A pro všechny. To je prostě super. :D

Dobrá zpráva pro nás je, že tím snad vychytají většinu reportovaných bugů, alespoň dle komentů Arrakise.

Kód: Vybrat vše

http://lifeisfeudal.com/forum/post70248/#p70248
Potky - webmaster, support, co-founder
team member of TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Potky
Admin
Příspěvky: 715

Re: Patch 1.0.6.3 Hotfix 1.0.6.4

Příspěvek#5 » 26 úno 2016 09:03

Tak alespoň částečné ošetření (v1.0.6.6):

    + řešena především serverová část
    + upraveno množství vypěstovaných bylinek
    + opraven růst stromů a plodin (snad i claimů)
    + opraveno vykreslování textur
    - renderovací chyby na některých grafických kartách přetrvaly (především ATI)
    + na dalším řešení se stále pracuje

Kód: Vybrat vše

http://steamcommunity.com/games/lifeisfeudal/announcements/detail/666901537078761733
Potky - webmaster, support, co-founder
team member of TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Potky
Admin
Příspěvky: 715

Aktualizace hry

Příspěvek#6 » 16 bře 2016 21:37

v1.0.7.3 [oznámení]
Fixes and optimization - it can never be enough
Opravy a optimalizace - těch není nikdy dost

Nové funkce a vylepšení:
    - Přidány některé zvuky při skocích v prostředí
    - Přidány popisky pro alchymistu v inventáři. Nyní lze vidět odemčené efekty nejen v alchymistické obrazovce.
    - Mírně zvýšená rychlost při běhu ve válečném postoji
    - Lehce upravené zbraně na dálku a bomby

Opravy chyb:
    - Značně zredukovaný "ranní lag", který většinou způsoboval přepočet růstu stromů. Zůstaňte naladěni na náš nový růstový algoritmus, který by měl odstranit nutnost snižovat množství stromů ve vašich světech serverovými administrátory.
    - Opraven pád serveru související s divokými zvířaty
    - Eliminováno blikající nebe, které bylo specifické pro určitý typ hardwaru
    - Opraveno mizení z uživatelského rozhraní
    - Opravena chyba, která bránila umístit nábytek ve vyšších patrech budov
    - Opravena chyba, kdy jste mohli opravit své zbraně nad maximální povolenou hranici

P.S. Zůstaňte naladěni na nadcházející erbovní vydání, které by mělo vyjít příští týden! :)

Jedná se o volný překlad. Za nepřesnosti se omlouvám. 8-)

Patch klasicky s sebou přináší i nové bugy. Již jsem viděl točící se prak nejen při jízdě na koni. :lol:
Lze vidět na Lenušky streamu od 31. minuty ve spoileru níže.

Potky - webmaster, support, co-founder
team member of TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
standa
Příspěvky: 27

Re: Aktualizace hry

Příspěvek#7 » 21 bře 2016 09:38

V updatu údajně byla snížena damage sapper charge na 8000 , snížena též damage nafta barelů do trebuchetu , vím to pouze z doslechu je třeba to ozkoušet
Lady Analie of Moonhill
Always remember life is feudal!

Uživatelský avatar
Hači
Admin
Příspěvky: 655

Re: Aktualizace hry

Příspěvek#8 » 21 bře 2016 11:57

První co jsem zkoušel po update a je to bezezmen.. :good:
Hači - herní admin, správce, zakladatel
člen týmu TerraSancta.cz

Obrázek

Uživatelský avatar
Potky
Admin
Příspěvky: 715

Re: Aktualizace hry

Příspěvek#9 » 09 dub 2016 16:36

Dlouho očekávaný větší patch, který by měl být vypuštěn během příštího týdne. :Yahoo:

v1.1.0.1 [oznámení]

Nové funkce a vylepšení:
    - implementace erbů - lídři budou mít možnost návrhu svých erbů v menu monumentu. "Vesty" lze vyrobit ve skillu vyšívání. "Vesty" a štíty budou pomalovány erbem automaticky při jejich použití.
    - kompletně přepracovaný kraftící a bojový stromy skillů. Změnili jsme je, aby více odpovídaly podmínkám logického postupu
    - zrychlena akční doba kopí (pikes and lances). Bude jednodušší udeřit soupeře s těmito zbraněmi.
    - kopí (pikes) by mělo zastavit koně při zásahu
    - opraven vektor výpočtu krytí. Vaše krytí by mělo být mnohem účinější pokud přímo čelíte směru úderu.
    - štíty nyní absorbují celé poškození při aktivní obraně proti nepříteli
    - mnohem jednodušší zásah pomocí válečného pokřiku
    - velepšené textury terénu - pořád na tom pracujeme
    - přidány animace pro některé kraftící schopnosti
    - přidány záře při změnách hodnot v ukazatelích zdraví a staminy

Opravy chyb:
    - opraveny některé pády klientů
    - opraveno mizení stromů a objektů u klientů
    - konečně opravena blikajicí obloha na všech grafických kartách
    - opraveno hlášení o nepodporující DX11 grafické kartě
    - optimalizován kolizní model stromů. To by mělo vyžadovat méně výpočtů na serveru i na straně klienta.
    - vazba tlačítek myši opravena (netuším)
    - opravena spousta vykreslovacích chyb
    - opraveno nastavení vyhlazování (antialiasing) v nastavení zobrazení
    - opravena správa paměti u grafických karet

V dubnu proběhne první vlna testů MMO pro alfa testery a oddané příznivce. Poté dostanou svou příležitost i vlastníci LiF:YO v druhé vlně testování. 8-)
Potky - webmaster, support, co-founder
team member of TerraSancta.cz

Obrázek

Maik
Příspěvky: 21

Re: Aktualizace hry

Příspěvek#10 » 31 říj 2016 17:41

Prosím o restart serveru, vyšla nová aktualizace :clapping:

Zpět na “Nástěnka”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron