Life is feudal: YO vs MMO

Projekt MMO se blíží.
Uživatelský avatar
Kejtik
Příspěvky: 72

Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#1 » 11 bře 2016 08:54

Vážení spoluhráči, v poslední době se jakékoliv diskuze neustále zakončují tím, že se blíží MMO, že je třeba si zvykat na obtížnost, která na MMO bude, co všechno a jak tam bude a že je třeba nastavit tento server jako přípravu na MMO.
Prosím, pokud chcete psát příspěvky, které mají jakkoliv zlepšit hratelnost na tomto serveru, neřešte MMO.
LiF MMO bude úplně jiná hra. Bude jiný skill cap, počet lidí, rychlost a způsob získávání surovin, počty a druh surovin potřebných ke stavbě, durabilita budov, fyzika zbraní a brnění a také úplňe jiný styl hraní.
Proto Vás žádám, neřešte co bude na MMO, řešte co bude tady na LiF:YO.
Děkuji

Caffe
Příspěvky: 50

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#2 » 11 bře 2016 09:21

Kejtik môžeš mi prosím ťa dať link na informácie, ktoré si napísal. Skillcap samozrejme na MMO 600, čo je už dlhšie známa vec, ale zaujala ma fyzika zbraní a aj ostatné veci, že odkiaľ to máš.

Uživatelský avatar
Kejtik
Příspěvky: 72

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#3 » 11 bře 2016 09:53

Pokusim se najit odkaz na krátké video, které bylo na YT. Jinak, ty si snad opravdu myslíš, že kromě skillcapu, větší mapy a serveru pro víc lidi, bude vše tak jak je? ;)

Caffe
Příspěvky: 50

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#4 » 11 bře 2016 10:22

Samozrejme, že nie. Ale podstatné zmeny nevidím v tom čo si popísal. Hlavné zmeny z môjho pohľadu: kingdom monument, guild claim, personal claim, clan war, trading post, war declare.

Caffe
Příspěvky: 50

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#5 » 11 bře 2016 10:29

Ale rád si pozriem nové video. Možno mám len staré info. Viem , že stále prebieha balance zbraní a armorov, ale že by sa mala meniť samotná fyzika o tom neviem nič. A čo sa týka surovín na stavbu budov a ich durability, to je len kozmetická záležitosť.

Caffe
Příspěvky: 50

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#6 » 11 bře 2016 12:13

A ešte čo sa týka YO, podľa môjho názoru sa tu už veľa vecí meniť nebude. Maximálne ešte niečo pridajú (napr. vozy ťahané koňmi, možno baranidlá, väčší trebuchet) ale nič čo by hru v podobe YO zásadne zmenilo. Mnoho ľudí rieši herbal garden. Hru to výrazne zrýchľuje práve pre menšie guildy. Pre nás ako BIA nebol problém aj bez herbal garden pripraviť na obliehanie 5-6 sudov, čo úplne stačí. Vidím v tom hlavne pomoc pre menšie guildy, že nemusia pri herbalisme tráviť x hodin, aby si pripravili flux na stavbu budov. O tom , že by išli obliehať nejaký hrad ani neuvažujem, ale aj to je možné takže aj v tom im to výrazne pomôže.

Uživatelský avatar
Kejtik
Příspěvky: 72

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#7 » 11 bře 2016 12:25

Podle meho nazoru mit hradby s zivotnosti 15 nebo treba 300k neni jen kosmeticka zmena. A u tech zbrani byla fyzika spatne slovo, to se omlouvam, jedna se opravdu o rebalanc poskozeni. Zmeny budou i v pouziti, pokud jsem to dobre pochopil. Ted jsem v praci na tabletu, doma se pokusim najit to video.

Caffe
Příspěvky: 50

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#8 » 15 bře 2016 09:30

No čo Kejtik, našiel si to video?

Uživatelský avatar
Kejtik
Příspěvky: 72

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#9 » 15 bře 2016 10:37

Na Youtube nenanasel. Jeste zkusim prohledat stary pocitac, jestli mi ho nekdo neposilal. Pokud se mi ho podari najit, postnu ho sem.

Madoss
Příspěvky: 4

Re: Life is feudal: YO vs MMO

Příspěvek#10 » 09 dub 2016 00:39

Nasiel som nieco na nete k MMO. Je to zial v anglictine. Kto chce nieco si tam precitajte.
Je to 2 mesiace stare takze sa mohlo nieco zmenit
http://wccftech.com/life-feudal-mmorpg-interview-vladimir-piskunov/

Zpět na “Life is Feudal: MMO”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

cron